Justja

Jag är medlem på en sida som heter qx. Där är det typ mest bögar och lebbar som är medlem, och några transor, och sen jag. Har iaf snackat med en lebbis där ett tag och bestämt en dejt. Är egentligen inte jättelebb men man måste prova allt tycker jag. Man kan itne säga att man inte gillar att sova innan man provat att sova liksom. Jag gillar bröst också så det är ju en bra början. Hoppas hon gillar mina. Vi ska ses i veckan iaf, hon jobbar så mycket så det är lite jobbigt men bra om hon kan bjuda på första dejten så jag slipper. Det var bara det. Puss på alla :)




Kommentarer
Postat av: fia

är du bi? det är jag med.. har du ingen bild på dig?;)

2010-08-17 @ 16:25:20
URL: http://menlillagumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0