Hej mina vänner

Hejsan. Jag har inte varit hemma på hela helgen, har varit hos *ils för han har jobbat i helgen så jag tog hand om hans lägenhet ;) Hehe. På kvällarna kom han hem och tog hand om mig ;) Försökte komma in på hans dator men det kunde inte jag tyvärr, är ju tjej så det är väl därför.
Alltså den där Mona Sahlin, hon verkar inte riktigt klok!! Hon vill att man ska kunna lämna tvätten i tunnelbanan! Då undrar jag hur hon tänkt att tvätten ska komma dit!? Det är ju skitjobbigt att bära massa kläder, det är ju lättare för killar för de har ju liksom bara några brallor och några tshirtar. Men vi tjejer har ju hur mycket kläder som helst! Palla bära. Det är väl bättre om betjänerna kommer hem till en och tvättar? Så slipper man kånka och få ont i ryggen. Fast jag ska rösta på piratpartiet för jag älskar att ladda ner filmer och sen älskar jag musik och spotify har ju faktiskt inte all musik!! Man kanske vill se nån film innan den kommit ut o då äre skitbra att ladda ner. Fattar inte varför inte fler röstar på dom. Ni har min röst iaf! Go piratpartiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0