Har lite tråkigt

Är fortfarande pigg, men det är ju bra, då kan jag göra det jag är bra på. Som nu tex, så bloggar jag. Är inne på en ganska konstig sida och hittade denhär bilden




Alltså, vem vill se ut sådär? Hon eller han kunde ju nog varit ganska söt om den kunde klä sig! Fattar inte dethär emo-modet som är, vem vill se ut som döden? Vill man dö så är det ju bara att dö. Men den kanske tror att den ska ångra sig. Men då säger jag såhär: man kan inte ångra sig när man är död för man är död!
Man vill väl visa vad Gud gav till en, som ens klyfta, eller tajta byxor. Denhär på bilden visar lite för mycket tycker jag, den döljer inget till fantasin. För den vill väl att man ska fantisera om den eftersom den klätt ut sig. Inte vet jag men jag tror så. Vad säger dens mamma o pappa om kläderna?? Kanske vill den vara en katt. Någon som vet? Ska hämta en till kaka nu, måste tipsa er, de heter vaniljdrömmar och de är jättegoda!

Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG

SV. hahahah! Jo ja ;)

2010-08-13 @ 09:23:20
URL: http://vagenfram.webblogg.se/
Postat av: fia

duär ju störd, vem fan e du? :S

2010-08-15 @ 23:03:56
URL: http://menlillagumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0